مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-11سياسي

پست جدید مشاور ارشد ظریف در دانشگاه تهران 


مهدی سنایی، دانشیار دانشگاه تهران و مشاور ارشد وزیر امور خارجه، با حکم رییس دانشگاه تهران ، به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور بین الملل و همکاری های علمی و دانشگاهی کشور روسیه و کشورهای اوراسیا منصوب شد.

- مهدی سنایی، دانشیار دانشگاه تهران و مشاور ارشد وزیر امور خارجه، با حکم رییس دانشگاه تهران ، به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور بین الملل و همکاری های علمی و دانشگاهی کشور روسیه و کشورهای اوراسیا منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی سنایی، دانشیار دانشکده مطالعات جهان و سفیر سابق ایران در روسیه، با حکم محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، به عنوان مشاور رییس در امور بین الملل و همکاری های علمی و دانشگاهی کشور روسیه و کشورهای اوراسیا و دبیر اجلاس دانشگاه های برتر ایران و روسیه منصوب شد.

براساس این گزارش مهدی سنایی، عضو هیأت علمی گروه مطالعات روسیه، آسیای میانه و قفقاز دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را از دانشگاه تهران و دکتری علوم سیاسی خود را از آکادمی علوم روسیه کسب کرده است.

از سوابق دانشگاهی و علمی سنایی، می توان به عضویت آکادمی علوم اجتماعی قزاقستان، مشاور دانشنامه جهان اسلام در موضوعات روسیه، آسیای مرکزی و قفقاز، عضو هیأت تحریریه دانشنامه مطالعات جهانی مسکو، همکار پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست جدید مشاور ارشد ظریف در دانشگاه تهران 

پست جدید مشاور ارشد ظریف در دانشگاه تهران